Skip to main content

30 års troværdighed, tillid & pålidelighed

Vi har som skrevet ovenfor mere end 30 år på bagen og vore eneste mål er at være:

  • en god arbejdsgiver for vores vikarer
  • en god partner for vores kunder

Begge dele når man via en vis historik – OG DEN HAR VI!

For nogle agerer vi ”brandslukning”, altså når tingene brænder lidt eller meget ”på”. For andre kunder er vi indtænkt i deres personaleplanlægning, for på denne måde at effektivisere deres ”workforce” og få det bedste ud af deres fastansatte i parløb ved udvalgte vikarer.

Vi agerer også rekrutteringsfirma for flere af vore kunder og er specialister i rekruttering af regnskabspersonale, kontormedarbejdere og specialister. Vi anvender ikke kun de almindelige rekrutteringsværktøjer, men i særlig grad mere utraditionelle værktøjer (i dansk sammenhæng).

Men lige meget hvor højt vi roser os elv, så kommer det vel alt til alt an på om DU synes vi lige er din kop te og om prisen passer dig.

Der er i virkeligheden KUN EN VEJ til klarhed – og det er det berømte telefonopkald, som sker på branchens fedeste telefonnummer:

70 90 90 70

HVAD gør os et nøk bedre end de andre

Tjaaaa, spørgsmålet er enkelt nok, svaret er dog en kende mere komplekst.

  1. Vores størrelse gør at vi alle i administrationen har direkte kendskab til HELE vores vikarkorps
  2. Alle vores vikarer er interviewet hos os i mindst en time forud for ansættelse i vores vikarkorps
  3. Løbende udvikling og optimering hos Norstaff. Vi har administrative-, styrings og ledelsesredskaber i højeste klasse.
  4. Trods vores størrelse anvender vi de ypperste redskaber ift. styring, administration, kundekontakt og inforedskaber, hvilket har gjort os uafhængige af en lang række faktorer. Det gælder alt indenfor, booking, GDPR, regnskaber, fakturerings- og lønsystemer m.v. KUN et globalt Internet-sammenbrud vil kunne sinke os en halv times tid. For vi startede i 1984 med kvadrede A4 blokke, blyanter og kvajeblæk, som stadig ligger på vores lager.
  5. Vores døgnvagt bemandes ALTID af beslutningsdygtige medarbejdere, så de fungerer både som løsningskompetente, men også som medarbejder support.

Hvordan kan vi håndtere de mange faggrupper

Vi har som firma gennemgået en kontrolleret udvikling. Vi startede med forretningsområdet UFAGLÆRTE, populært kalde “Arme & Ben”, og da vi internt i 1990 udvidede ejerskabet med Wicki Thomsen, som er Sygeplejerske med speciale i Psykiatri, blev kursen stille og roligt stukket af, med kurs mod Social & Sundhed som nyt forretningsområde.